stycznia 04, 2013

" KAWIOR I IKRA ŚWIEŻYCH RYB "

Print Friendly and PDF

Witajcie Kochani !!!

Ponieważ byłam dzisiaj w rybnym zakupiłam kawior i ikra świeżych ryb.
Moja propozycja zaserwowania jest następująca.


Składniki :

0,5 kg ikry świeżych ryb
duża cebula
4 łyżki masła Lurpak
sól


Przyrządzenie :

Cebulę obrać, posiekać i zrumienić na stopionym maśle.
Dodać ikrę i smażyć pod przykryciem na małym ogniu.
Przyprawić do smaku szczyptą soli.
Tak przygotowaną ikrę można podawać jako dodatek do ryżu lub ziemniaków.

Jeśli chodzi o kawior - można go podać z tostami, grzankami z masłem lub blinami.
Ważne !!!
Kawior zawsze nakłada się na pieczywo, a nie rozsmarowuje.
Czarny kawior podaję z szampanem lub koniakiem.
Do czerwonego kawioru najodpowiedniejsze jest białe wino. 


SMACZNEGO !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo :)))

Copyright © Moje Gotowanie , Blogger