stycznia 17, 2013

" CHLEB DOMOWY "

Print Friendly and PDF

Witajcie Kochani !!!

Wiecie, teraz panuje trend na chleb pieczony w domu.
Spróbowałam - co prawda za pierwszym razem mi nie wyszło, bo chyba ciasto za słabo wyrobiłam, no ale spróbowałam ponownie i teraz mogę Was zaprosić do wspólnego pieczenia.

Składniki :

1 kg mąki luksusowej
10 dkg drożdży
20 dkg otrębów zbożowych
4 szklanki wody
2 łyżeczki cukru
sól morska


Przygotowanie :

Mąkę i pół łyżeczki wymieszałam z wodą.
Dodałam otręby.
Drożdże połączyłam z cukrem.
Teraz trzeba poczekać, aż się rozpuszczą.
Następnie łączymy je z mąką.
Powstałe ciasto przykrywam ściereczką i pozostawiam w ciepłym miejscu do wyrośnięcia na około 2 godziny.
Wyrośnięte ciasto wyrabiam.
Piekarnik rozgrzewam do 250 stopni C.
Formę do pieczenia smaruję oliwą lub masłem.
Przekładam ciasto.
Piekę w piekarniku godzinę.



SMACZNEGO !!!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde miłe słowo :)))

Copyright © Moje Gotowanie , Blogger