lutego 12, 2013

" SAŁATKA Z SEREM I PIECZARKAMI "

Print Friendly and PDF

Sałatkę przygotowałam dzisiaj:-)))
Jej smak jest godny polecenia tak uważam.
Mój mąż ma nieco inne zdanie.
No ale o gustach nawet kulinarnych się nie dyskutuje:-)

Do sałatki potrzebuję następujących składników :


  • 1/2 kg pieczarek
  • 300 g żółtego sera
  • 6 jajek
  • natka pietruszki
  • majonez - użyłam light
  • świeżo zmielony pachnący pieprz
  • sól morska
  • 1 łyżka masła

Przygotowanie :



  1. Pieczarki  bardzo, bardzo dokładnie myję, kroję ( jeżeli jest taka potrzeba to pieczarki obieram ) w kosteczkę.
  2. Masło roztapiam na patelni dodaję pieczarki, przykrywam patelnię.
  3. Duszę pieczarki na małym ogniu, od czasu do czasu mieszam.
  4. Pod koniec pieczenia solę i dobrze posypuję pieprzem.
  5. Na koniec ściągam przykrywkę, żeby sos wyparował - pieczarki mają być suche.
  6. Studzę.
  7. Jajka gotuję na twardo ( 10 minut ), kroję w kosteczkę.
  8. Ser ścieram na tarce o grubych oczkach.
  9. Natkę pietruszki drobniutko siekam.
  10. Do miski daję kolejno : ostudzone pieczarki, starty ser, pokrojone jajka, posiekaną natkę.  
  11. Wszystko mieszam, dodaje majonez i znowu dokładnie mieszam.
  12. Można doprawić pieprzem do smaku.

Sałatka wygląda tak:




Do sałatki zaserwowałam bagietkę z masłem czosnkowym na ciepło.
Było pysznie :-):-):-)



Jeszcze raz zachęcam do przygotowania bo warto.
Dodam, że sałatka jest sycąca ale mi to nie przeszkadza.
Przepis pozyskałam od Jolci.
Bardzo dziękuję.:-):-):-)

Serdeczności....



1 komentarz:

  1. Jeśli masz ochotę na coś konkretnego, sycącego i pysznego sałatka z serem i pieczarkami w obecności bagietki z masłem czosnkowym spowoduje wzloty na wyżyny uniesienia, a ty poczujesz harmonię i wewnętrzne zadowolenie:-):-)
    Serdeczności.....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde miłe słowo :)))

Copyright © Moje Gotowanie , Blogger